Hoe Thrustmaster T100 stuur kalibreren?

Ik heb de drivers gedownload.
En als ik dan bij configuratieschern - apparaten ga dan staat er nergens een optie om te kalibreren.
En wanneer ik naar start - alle programma's - thrustmaster... Ga dan krijg ik een scherm om alle knoppen te testen maar nergens een mogelijkheid om te kalibreren.
Het stuur gaat wanneer ik naar links stuur gewoon perfect maar als ik net over de helft naar rechts stuur dan gaat het stuur in een spel of in de instellingen ineens helemaal naar rechts.
Ook heb ik de kabels los gehaald en de pc opnieuw opgestart.
Mijn besturingssysteem is Windows 7.

Weet iemand hier hoe dit op te lossen?

Toegevoegd na 19 minuten:
Elke keer als ik de driver opnieuw installeer zie ik nu opeens staat er ipv Thurstmaster T100 als controller de F430 Force Feedback. En dat is een ander stuur dan als ik heb.

Toegevoegd na 37 minuten:
O... dat maakt dus niet uit.
Staat in de handleiding dat het als F430 wordt weergegeven.

Maar dan nog kan ik hem niet kalibreren.
Dus zit nog steeds met het probleem.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.4K

Het beste antwoord

Kalibreren bij een Thrustmaster-stuur, in ieder geval bij de Rally GT Force Feedback Clutch Edition, gaat makkelijk dan je denkt. Je hoeft alleen, het liefste in het spel dat je wil spelen alle pedalen volledig in te drukken en daarna wil los te laten. Zo kalibreert die in feite vanzelf. En het stuur moet je dan helemaal naar links draaien, daarna naar rechts, en weer naar het middelpunt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel !!
Dit ga ik ook even proberen.
Ik heb ook nog iets anders gevonden, en dat is een programma genaamd thrustmaster calibration tool.
Deze heb ik geinstalleerd en nu werkt het ook allemaal. Hartstikke bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen dank!