werkt DayZ standalone op mijn laptop?

laptop: -intel core i7-2670QM 2.2 GHz turbo boost tot 3.1GHz
- AMD Radeon HD 7670M 2GB Vram
-12gb ddr3
DayZ standalone (standalone omdat het vroeger een mod was voor Arma II en nu uitgebracht is als echte game): -Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM

Misschien is het een domme vraag omdat ik zelf ook weet dat het bijna geen kans heeft maar ik eb enkele games de wel werken met nog hogere requirements dus ik weet het ook niet meer...
Alvast bedankt!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

DayZ standalone is ongeveer even zwaar vergeleken met Dayz mod, als je de mod
versie op een smooth fps kan spelen (30-60 fps) dan zit je goed. je nvidia 8800GT kan zelfs bf3 runnen ( check link). Als je het nu nog niet zeker weet. zoek op youtube of google wat voor spelen je videokaart runt. ik zag wel dat je een dual-core cpu hebt, dat kan misschien problemen leveren. zelf zou ik als ik jouw was even arma 2 demo runnen als het prima runt, kan je hem gerust runnen. PAS OP, Dayz standalone is nu pas in Alpha, dat betekent dat je niet de beste performance uit je laptop haalt. als laatste geef ik je een tip om een computer te kopen, je bent da veel goedkoper uit dan en laptop en haal je zeker meer dan 50% meer performance dan je laptop voor de zelfde prijs. ik hoop dat dit genoeg is om je antwoord te voldoen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben nu arma 2 aan het downloaden... We zullen zien...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Arma II werkt (demo) goed, het blijft een klein beetje hangen. Maar het probleem is natuurlijk dat mijn processor core is, en Arma II zelf ook minimum processor core is. DayZ standalone is minstens dual core, dus ik weet echt niet zeker of het zou werken