kan iedere voeding op een mini-ITX moederbord?

ik heb een moederbord (ASRock H81M-ITX) en daarop wil ik aansluiten een PSU (Corsair VS350 350W) maar kan dat wel?

Toegevoegd na 23 uur:
Dit zal mijn setup worden:

Behuizing: Cooler Maser Elite 120 Advanced
Moederbord: ASRock H81M-ITX
Voeding: Corsair VS350 350W
Processor: Intel Pentium G3220 (Volgens mij met Hashwell?)
geheugen: Corsair Vengeance 4GB DDR3
SSD: Sandisk SSD 64GB
HDD: Western Digital Caviar Green 3TB

Mijn bedoeling is om een NAS zelf te bouwen,

PS. Weet iemand nog een besturings systeem voor de NAS (geen FreeNAS, is niet handig om mee te werken)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Alle psu's hebben een vaste pin formaat voor alle moederborden. dus ook bij jouw moederbord. zelf heb ik het als nog gecheckt, ook je cpu zal met je voeding plug overeenkomen. voor dat je het gaat upgrade kijk wel of je genoeg hebt aan je 350 watt ( waarvan 85% effectief) voor je cpu-gpu-moederbord.