waarom vindt windows xp mijn wlan kaart niet? (zie beschrijving)

ik heb een packardbell easynote nog wat.. er zat eerst vista op en heb er nu xp op gezet. echter kan windows nu mijn wlan kaart niet meer goed installeren. ik krijg steeds de melding van windows kan het stuurprogramma niet laden ....... (code 39).

ik weet veel van pc's maar ik krijg die kaart echt niet aan de praat.
er staat Ralink Wireless LAN Card V2.
maar daar kan ik geen geschikte driver voor vinden.
als ik een driver installeer krijg ik dus weer die melding (code 39)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Is de Wlan card wel geschikt voor windows XP???

Windows Vista is nieuwer en bevat veel meer meegeleverde drivers dan Xp!..

Wel een optie misschien:

Heb je de vista cd nog, of misschien iemand in je omgeving?

Ga naar je wlan card, stuurprogramma bijwerken, en zoeken op de cdrom van vista.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laptop met kabel aansluiten op je router en ipv bestand selecteren klikken op zoeken op internet?
Je WLAN card ondersteund windows XP niet , tegenwoordig wordt er niks meer ondersteund voor windows XP.