Hoe kan ik "AMD beeldschermstuurprogramma werkt niet meer en is herstelt" laten ophouden met opkomen?

Hallo, Ik krijg constant deze error. Soms zelfs bij de simpelste dingen zoals op internet browsen. Ik heb alle tips op het internet bekeken en uitgeprobeerd. Bij de optie TdrDelay kreeg ik zelfs windows error en moest hij gerestart worden. De PC gegevens staan in de bijgeleverde screenshot

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb ook mijn PC al meerdere keren een volledige reset gegeven, dus dat alles eraf lag, dit hielp ook niet.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb windows 7 Ultimate

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik zou allereerst even proberen je AMD beeldschermstuurprogramma bij te werken. Meestal is dit voldoende.Dit kun je gewoon op de AMD website doen, zorg er wel voor dat je weet welke videokaart je hebt (windows toets + R of zoekbalk in startmenu, "dxdiag" invoeren zonder aanhalingstekens, op OK drukken en bij een van de tabjes staat je videokaart.) Hiervoor driver opzoeken en installeren van de AMD website. Ik hoop dat het werkt :)