Waar kan ik het programma vinden voor een Epson printer die er voor zorgt dat ik toch kan afdrukken met lege cartridges?

Epson zegt dat mijn cartridges leeg zijn, wat natuurlijk geklets is.
Dat deed Canon ook, alleen bij die kon ik zeggen "Toch afdrukken" en vervolgens kon ik nog een pagina of 20 afdrukken. (leeg noemen ze dat)

Maar die Epson doet dat dus gewoon niet. Weigert gewoon af te drukken.
Nu heb ik gehoord dat hier een software voor is, die de printer dan dwingt om toch af te drukken.

Weet iemand waar ik dat kan vinden?

10 jaar geleden
in: Hardware
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ja ik wil ook een andere, afgezien van het WIFI is het verder een k*t ding.

Het beste antwoord

Ja dat klopt,dit doe je door de printer te resetten door onderstaand programma te volgen.

http://www.123inkt.nl/?page=pi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geschikt voor xp. beetje oude link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat t/m xp en er staat niet bij de vraag dat het niet voor xp is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt.maar oud.

Andere antwoorden (2)

Ik heb het zelf gedaan voor een HP printer, door bij configuratie, software de betreffende "driver" er uit te gooien. Het is namelijk een tussenprogrammaatje dat communiceert met je printer.
De printer heeft dat programmaatje helemaal niet nodig om te printen.
10 jaar geleden
Met echt lege cartridges kun je nooit afdrukken daar helpt geen enkel programma bij......