Hoe kopieer je muziek vanuit windows 8.1 laptop naar een apple iphone 5?

Als ik mijn i phone 5 aansluit op mijn nieuwe laptop ( windows 8.1) wordt deze niet herkend. Wat doe ik nu fout?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik zou iTunes installeren. En ook bij de hardware instellingen van Windows nakijken of je apparaat erbij staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan een iphone alleen synchroniseren met een windows computer als je itunes installeert. Itunes is een progamma van apple dat speciaal is ontwikkelt om met een iphone te synchroniseren. Je kan het progamma hier downloaden:

https://www.apple.com/nl/itunes/download/