Kan ik met mijn laptop (zonder HDMI) aansluiten een een tv (met HDMI)?

Ik heb een laptop zonder HDMI, maar wel met en VGA input.
En een tv met HDMI.

Nu is mijn vraag, kan ik met mijn laptop op een of ander manier toch aansluiten op mijn televisie? Het liefst via de VGA input.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat kan met een VGA HDMI adapter kabeltje. Kan je bij een elektronica (web-)winkel of Ebay bestellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oppassen met dit soort producten. Voor 5 euro/dollar is het in mijn ogen niet mogelijk VGA om te zetten naar HDMI. Een omvormer zal actief moeten zijn (waarschijnlijk gevoed) en vrij prijzig. Het is namelijk een speciale bewerking die realtime moet plaats vinden. Wat deze kabeltjes doen is mij niet geheel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn sowieso al HDMI>VGA niet VGA>HDMI zoals in de beschrijving staat. NOTE: This is a one way adapter, only Suite for HDMI input device (like PC, DVD, PS3, Xbox360, etc ) and VGA output device (like monitor, projectors, HDTV(if it have a VGA interface),etc)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.ebay.com/itm/1080P-Audio-VGA-to-HDMI-HD-HDTV-Video-Converter-Box-Adapter-for-PC-Laptop-DVD-/111219723013?pt=US_Video_Cables_Adapters&hash=item19e5364b05 Deze zou wel goed kunnen zijn.

Andere antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. Ga even naar een elektronicawinkel en vraag naar een "converter" of omvormer voor VGA naar HDMI.