Heb van mijn computer het herstel programma windows 8 naar een usb harddisc geschreven, maar nu zijn alle aanwezige gegevens op deze schijf weg ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

probeer get data back ntfs/fat(32)

http://www.runtime.org/data-recovery-software.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een beetje afhankelijk van hoeveel data er op je USB schijf stond of "alles" weg is.
Globaal is het zo dat als je bv 50 Gb aan data op je usb-schijf had en de windows 8 neemt ongeveer 8 Gb in bij installatie, je nog 42 Gb van je oude data van je USB schijf kunt recoveren. De eerste 8 Gb is namelijk overschreven door Windows 8.

Met een data-recovery programma kun je zoals hiervoor al gemeld wellicht nog een hoop terughalen.
Verder zou ik gebruik gaan maken van een goede online backup om dit soort problemen te voorkomen.