Pavilion g7-2311 eb of Pavilion 15-NO57 eb van HP kopen?

Ik zoek een goeie laptop voor thuisgebruik geen ultrasnelle gamemachine of performante machine voor grafische toepassingen. Dus voor gebruik van de MS Office (2010) programma's, en mailen en surfen. Ik krijg het wel op mijn heupen van trage PC's. In de g7 zit een Intel i5-3220 M met 6 GB RAM en in de 15-NO57 zit een AMD Quad Core A met 8 GB RAM. De eerste kost 589€ de tweede 649 €

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als je alleen maar Office en wat wilt surfen is de goedkoopste meer dan voldoende qua prestaties. Voor die €60,- euro verschil kan je toch ook weer 2 menu's P van Pernhard bij de plaatselijke chinees halen. Op zich is dat verschil technisch gezien in het voordeel van die met de AMD-cpu, ook met die 2 Gb extra RAM is het scherp aan de prijs, maar die goedkopere kan al heel erg veel meer dan dat jij werkelijk nodig hebt!