Bij een (10-aderige) USB 3.0 kabel is het plasticje in de stekker blauw.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal kan je dat zien aan de kleur van de usb aansluiting vd kabel als je begrijpt wat ik bedoel. Als het blauw is 3.0 en zwart of wit 2.0. Anders staat het ook op de kabel. Kijk naar de afbeelding. Ik bedoel het blauwe binnenin. Dat is 3.0.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daarnaast is er nog het logo: het normale usb logo met de letter ss erin, deze staan voor superspeed meende ik. Dit is ook op je foto te zien op de bovenkant van de usb stekker.
Kijk naar het logo op de kabel.

Het usb 3.0 logo wordt gekenmerkt door de letters "SS" welke staan voor "superspeed"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ronnie, ik las nu pas je reactie op het vorige antwoord.