Welke processor is het beste in een socket 775?

Ik heb momenteel een moederbord met een socket 775. De processor die er nu in zit is een Intel Pentium 4 550, 3400 MHz (17 x 200). Nu vraag ik mij af of er geen betere processor is voor mijn PC bijv. de Intel Core 2 Duo of Intel Core 2 Quad (misschien wel een hele andere). Heb verder 3GB werkgeheugen en een AMD Radeaon HD5450 1GB videokaart. Vraag mij alleen af of ik de processor kan upgraden naar een wat snellere en of dit zonder problemen kan?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Q9650
http://www.intel.com/products/processor/core2quad/specifications.htm

Er ook ooit eens een Q9750 maar deze zijn bijna niet meer verkrijgbaar. De socket 775 is ook al een beetje outdated wat mij betref.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen twijfel over mogelijk. Q9650.