Wat duurt langer een dvd branden of een dvd kopieren naar usb ?

USB 2.0. of dvd branden DVD+R

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Een dvd branden duurt langer 't is beter als je op usb doet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt er vanaf welke snelheden de DVD-schijf en je brander ondersteunen en hoe traag het USB-stickje is. Maar meestal zal DVD branden trager zijn. Bovendien is het een slecht idee om die DVD-schijf bij de hoogst mogelijke snelheid te branden aangezien er dan meer kans op schrijffouten zal zijn.