wat moet ik doen om mijn toetsenbord terug te laten werken?

Ik heb een acer aspire 5253, waarvan mijn toetsenbord niet meer werkt.
Eerst deden er maar 7 toetsen buiten een paar cijfers het.
Nu doen het er maar 2.
Ik heb al veel dingen uitgeprobeerd, o.a. de accu eruit gehaald en de laptop gestart met de adapter erin, de laptop met de veilige modus opgestart, toetsenbord schoongemaakt, niets deed de toetsenbord terug werken.
Enkele opties die ik kan uitproberen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb geen idee. Probeer eens een extern toetsenbord aan te sluiten

Antwoorden (1)

Sluit een extern toetsenbord aan om na te gaan of het probleem puur hardwarematig is.

In dat geval probeer je ook eens de accu te verwijderen en de powertoets een minuut lang ingedrukt te houden.

Als dat geen oplossing brengt zal je de laptop moeten laten herstellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb een systeemherstel gedaan, launch manager gedownload, niets ervan werkt.