waar zie ik het opstartscherm van de ac ryan als ik hem aan heb gesloten zoals in de handleiding staat?

op de tv?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Op je TV en wel op de ingang waarop je hem hebt aangesloten. Je moet je TV dan op de juiste bron zetten. Waarschijnlijk is dat een HDMI ingang.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De handleiding van je ac ryan heb je al, nu is het ook een goed idee de handleiding van je tv erbij te nemen, daar zal instaan hoe je het kanaal selecteert waar je zonet je speler op hebt aangesloten.

Als je een universele afstandsbediening hebt moet je de handleiding daarvan er weer bijnemen om na te gaan hoe je het nieuwe apparaat hieraan toevoegt, maar hou het misschien simpel en doe dat in dat geval pas nadat je alles werkend hebt gekregen.