Waarvoor kan ik een IBM eServer xSeries 345 gebruiken?

Wat kan ik nu precies doen met een IBM eServer xSeries 345? Waarvoor dient deze en hoe zou ik hem kunnen aansluiten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het is niet heel veel anders dan een PC die in een behuizing zit die je in een 19" rack kunt zetten. Servers zijn wel gemaakt om constant aan te staan, dus betrouwbaarheid en koeling zijn erg belangrijk. Aansluiten zou hetzelfde moeten gaan als een normale PC, en je kunt er hetzelfde mee. Echter, dit type is best wel oud, dus heel erg nuttig zal het ding niet zijn (en mogelijk wel heel lawaaiig vanwege de ventilatoren)
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Ob basis hiervan heb ik besloten dit ding niet te komen vanwege de nadelen die er in je antwoord genoemd zijn.