Waarschijnlijk met je functietoets (Fn) icm met een andere toets waar (meestal in blauw) een soort lamp symbooltje staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zit er licht op het toetsenbord van een laptop?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja maar het geeft niet dat je het niet wist maar nu wel
Het zou een hoop gemakkelijker worden als je merknaam en type in je vraag zou hebben gesteld, maar meestal is het een combinatie van de "Fn"-knop samen met een zonnetje symbool (meestal in dezelfde kleur als de "Fn"-knop
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onder Systeem Referenties -> Toetsenbord & Muis of via de F8 toets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fn-toets + spatie en dan toetsenbordverlichting inschakelen en bedienen.

probeer dit maar ik hoop dat het werkt!