Zijn mijn computer onderdelen compatibel?

RAM: Kinston 2GB DDR3 9-9-9-27 240pin 1600mhz DIMM

CPU: Intel i3 3220 Ivy Bridge 2x 3300mhz LGA 1155 55W

PSU: Thermaltake 430Watt Munich

Behuizing : Thermaltake Commander MS-I Snow Edition

MoBo : GA-H77-D3H LGA 1155

HDD: Western Digital 500GB 3.5 Inch SATA III Caviar Bleu

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grafische kaart? Is belangrijk ivm voldoende voeding. Als je nog een paar centen overhebt raad ik je in ieder geval aan meer RAM te kopen, 2GB ram is niet meer van dit decennium. 2GB extra zou al voldoende zijn om een paar jaar mee vooruit te kunnen.

Antwoorden (1)

deze zijn compatible met elkaar intel is socket 115 (maat aansluiting moederbord)
met gigabyte en de 24pins stroomvoorziening met de moederbord de ddr3 240 pin kingston ram(werkgeheugen ) is ook in deze combinatie te gebruiken.

echter is dit een leuke samenstelling maar voor een redelijk gebruik zou het beter zijn meer ram(werkgeheugen) te nemen 4gb a 6gb of meer is vaak het beste gezien de besturingssysteem al 3gb het liefst in beslag neemt om lekker snel te kunnen werken