Hoe kan het dat mijn videokaart niet meer werkt ?

Yo,

Ik heb gisteravond windows 7 opnieuw geinstalleerd en nu werkt mijn videokaart niet meer, en ik krijg ook wel is meldingen van schermbeveiliging werkt niet omdat je een nieuwere videokaart of een videokaart die verbonden met driect3d nodig hebt, en bijv bij een spel zoals Euro truck simulator 2 krijg ik een melding tijdens het installeren ; BELANGRIJK: installeer actuele stuurprogramma's voor de videokaart als je grafische problemen ondervindt,,

Bedankt dat je het al tot hier heb gelezen.. ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Simpel. De driver van je videokaart is nog niet geïnstalleerd.. Typ gewoon in op google het merk en type van je videokaart + driver. Bijvoorbeeld 'NVidia GTX660 Driver'. Op de eerste link kan je het meestal downloaden.

Als je het niet vindt, zeg hier gewoon eens wat je driver is en ik kijk wel even snel :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan het echt niet vinden kun jij dan even snel kijken.. AMD Radeon HD7790 1GB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is je besturingssysteem? Windows 7 32 bit of 64 bit? Anders kan je het hier zelf zoeken: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Step 1: desktop graphics
Step 2: Radeon HD series
Step 3: Radeon HD 7790 PCIe
Step 4: zelf invullen , kan ik niet weten van jouw pc Als je dan klikt op display results kom je op een nieuwe pagina waar er twee links staan onder het titeltje 'download'. Klik op de link van windows.
(AMD Radeon HD7790 Catalyst Performance Driver for Windows®) Daarna wordt de driver gedownload. Na het downloaden moet je de .exe openen en de wizard volgen. Hierna je pc rebooten en alles zou terug moeten werken ;).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Harstikke bedankt voor je hulp ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje :)