Hoe zet ik onderstaande toetsenbordinstelling uit?

Ik heb denk ik de verkeerde toetsenbord instellingen. Als ik typ dan gaat automatisch de tekst wat achter het getypte staat weg. bij elke letter/teken wat ik typ delete hij een letter/teken achter de tekst wat ik typ. Dit vind ik heel vervelend want als je een letter vergeten bent dan moet je dus de hele tekst weer opnieuw typen omdat hij 'er over heen' typt. Hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
36.3K

Het beste antwoord

ja er een speciale knop die dat weg haalt druk de knop: insert in soms zie die staan in de toests delete in het klein als dat zo is moet je de knop fn ingedrukt houden en vervolgens op delete drukken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het heeft gewerkt! :)

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je een keertje op de toets Insert drukken. Dat zou het moeten oplossen.
Kimath