Kan mijn iMac next gen games aan zoals BF4?

Dit zijn mijn statistieken:

Processor 2.7 GHz Intel Core i5

Memory 16 GB 1333 MHz DDR3

Graphics AMD Radeon HD 6770M 512 MB

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1. Als je er Windows op installeert
2. Matigjes, de 6770M is geen gamerskaart, een laptop GPU is nog weer slechter dan zijn desktop variant met dezelfde getallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als BF4 niet zwaarder wordt dan BF3(en dat is onwaarschijnlijk) zou het nog net kunnen: http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-6770M.43955.0.html scroll naar beneden.

Antwoorden (5)

Met de processor en RAM zit het wel goed. Maar 512 mb vram in je videokaart werkt het niet heel goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou waarschijnlijk niet, want BF4 komt zover bekend niet uit voor Mac, net zoals de meeste games niet voor Mac uitkomen. Daarnaast zijn Mac's met Mav videokaarten niet bedoelt voor gaming en zal het er niet goed uitzien (door GPU).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt er bij mij niet aan dat het niet op de mac komt want ik heb er ook nog windows op staan. Maar ik was inderdaad al bang dat mijn video kaart dit niet zou trekken, bedankt voor de snelle antwoorden
Veel spellen worden niet uitgebracht voor de Mac. Dus niet direct.

Je zou in windows emulatie modus kunnen draaien. Sommigen zijn hier enthousiasts over, anderen niet. Ik zelf vind het stroperig en schokkerig spelen, en doe het dus niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wahaha, nee niet echt, je grafische kaart is zwaar outdated, en waarschijnlijk zal het ook niet lukken op een mac tenzij je een compatibility programma hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan Windows installeren op een Mac. Dat is sinds de powerPC>Intel overstap. Zoek bootcamp maar eens op.
Nee denk dat je niet verder komt dan het introfilmpje.