USB wordt niet herkent, iemand oplossing?

Er staan filmpjes op mijn SD-kaart die ik met een card-reader probeer te lezen.
Nu herkent hij wel een USB schijf maar ziet hij hem niet (ook niet in deze computer)

Link(ondertussen zijn alle stuurprogramma's geinstalleerd en zelfde probleem):
http://postimg.org/image/4vj8nbbr7/

Iemand oplossing / idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

plug de cardreader in, wacht tot hij (niet) herkend wordt door windows. ga naar start, typ apparaatbeheer in. kijk vervolgens bij "overige apparaten". daar staat je cardreader in. dubbelklik erop en kijk bij de apparaatstatus waarom hij niet werkt. eventueel kun je bij het tabblad "details" kiezen voor HardwareID's die je vervolgens kan googelen voor een juiste driver! succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk even op een andere pc of de gegevens op de sd kaart er nog op staan. Ik heb ook een keer gehad dat bij aansluiten van een reader de gegevens op onnaspeurlijke wijze waren verdwenen. Succes!