ik heb op mijn galaxy s2plus op apps verbergen geklikt en toen een paar aangeklikt, maar hoe krijg ik deze weer terug in mijn menu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat gaat exact het zelfde.
Maar dan moet je in het venster waar je ze eerst had aangevinkt, die vinkjes weer verwijderen.
Maar het was gemakkelijker geweest als je verteld had op welke droidversie je toestel draait en of dat je gebruik maakt van een app.
Het gekke is namelijk met settings dat je ze op de zelfde manier ook vaak ongedaan kunt maken.