Dit kan met de dictafoon.

Toegevoegd na 11 uur:
De dictafoon staat standaard op je iPad 2, dus je hoeft helemaal niks ingewikkelds te doen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan ook met het programma Quickvoice, gratis te downloaden in de AppStore !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik las ergens op internet dat het kan met siri. maar alles wat je opneemt word verzonden naar apple!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met quickvoice gebeurt dat niet. Gebruik zelf het programma tijdens vergaderingen werkt prima!
Download recorder pro