Hoe veel graphics heb ik nodig voor euro truck simulator 2 ?

Ik heb Euro truck simulator 2 geinstalleerd.
Maar hij lagt heel er veel door de graphics.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
5.8K

Antwoorden (2)

Ik heb zelf ook Euro Truck Simulator 2 en bij mij hapert het beeld nauwelijks. Ik heb zelf dan ook een redelijk snelle computer. Misschien helpt dit: Ga in het menu naar 'Opties'. Klik dan 'Graphics' aan. Verander de instellingen naar 'gemiddeld'. Probeer dit en als het beeld dan nog steeds hapert probeer dan 'laag'. Ik weet niet hoe snel je computer is dus probeer dit eerst maar eens uit. De graphics gaan er wel op achteruit, maar het beeld hapert niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Minimum:
Windows XP / Vista / 7
Dual Core CPU 2.4 Ghz
2 GB Ram
Graphics Card 256 mb
(Geforce 7600 GT of beter)

Werkt het beste onder:
Windows 7
Dual Core CPU 3.0
4 GB RAM
Graphics Card 1024 mb
(Geforce GTS 450 of hoger)

Installeer de game, zodra je de game opstart even naar opties gaan en klik op beeld bovenaan. Stel hem daarin op minimaal en kijk of je hem kan spelen.
Zo ja, dan kan je stapgewijs je instellingen aanpassen, naar jou verlangens en wat de PC en Game samen toelaat dat het soepel blijft werken !!

Succes met deze zeer verslavende game, zelf heb ik al een pagina op FB met allemaal mods enzovoort. Elke dag ben je er wel mee bezig.