Kan de Razer Blade 14 alle games van nu en release op ultra spelen ?

Ik wil een Razer Blade 14 gaan kopen maar ik zit te twijfelen tussen die en de Alienware 14 ! welke kan ik het beste kopen prijs maakt niet uit maar op welke kan ik alle games op ultra spelen en de games die nog moeten komen ?

Toegevoegd na 12 uur:
Ik reis erg veel dus neem graag een laptop maar ik neem 100% 1 van die 2 dus welke zou ik dan als beste kunnen kopen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar ga je die kopen, in nederland is die niet verkrijgbaar toch.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit Amerika maar ik wil graag antwoord.

Antwoorden (2)

Ik durf bijna te zeggen dat dit niet het geval is. Ik weet uit ervaring met laptops, dat de specs meestal zo worden aangegeven dat ze weliswaar op ultra zouden kunnen spelen, maar als het spel te veel van de processor gaat eisen, begint het beeld al te stotteren. Als je echt zeker wilt zijn en de prijs geen rol speelt, zou ik naar de alienware laptops kijken. De Alienware 18 lijkt me een betere kandidaat.
Hoewel de Razerblade er fantastisch uitziet en door het dunne design mooi is om mee te nemen als je onderweg bent.
Je zult met een desktop sneller en goedkoper up to date zijn, maar dat was je vraag niet....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al gedacht om een desktop én een laptop te kopen?
Een desktop is prijs/prestatie veel goedkoper dan laptops.
Als je toch per se een game laptop wilt zou eens kijken op BTO.eu en dan onder het kopje performance (Hier kan je zelf je laptop samen stellen en zij zetten hem voor je in elkaar). Ook MSI heeft mooie laptops voor jou budget.

Toegevoegd na 4 uur:
Als je per se een van die twee laptops wilt,
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-765M.92907.0.html
Dat is een benchmark (Inclusief games) van de video kaart van de Razerblade(En van het dure alienware 14). Je moet zelf maar kijken of de games die er bij staan die je wilt gaan spelen.
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-750M.90245.0.html
En dat is de benchmark van de goedkopere alienware 14 videokaart.
(Ik zet er alleen de videokaart benchmarks bij omdat games voornamelijk op de GPU draaien en zeer weinig op de CPU)
Als je per se een gaming laptop wilt raad ik deze aan:
http://tweakers.net/pricewatch/341150/medion-erazer-x7825-(30015839)/specificaties/

En als je geen 17" wilt: http://tweakers.net/pricewatch/341150/medion-erazer-x7825-(30015839)/specificaties/
Dan ben je een stuk goedkoper uit voor een betere (17" laptop) / vergelijkbare performance (de 15") en heb je altijd nog de optie om een desktop te nemen. Als je per se uit de twee die jij uitgekozen hebt raad ik toch de razer aan omdat die een stuk draagbaarder is door zijn dikte. Denk er wel aan dat de batterij het niet lang gaat uithouden als je op ultra settings gaat gamen

De reden waarom ik (en waarschijnlijk de meesten) aanraad om een desktop te nemen is omdat het gewoon weg veel goedkoper is. Bovendien gaan ze langer mee omdat ze niet al te snel oververhit raken. Bovendien kun je ze na een paar jaar upgraden zodat ze weer up to date zijn.

Toegevoegd na 4 uur:
De razerblade word trouwens niet eens geleverd buiten amerika, dus veel succes om hem daarvandaan te halen