Ik ben van plan een new videokaart aan te schaffen hoe veel watt voeding heb ik nodig ?

Hallo
Ik heb een best oud dell computer om precies te zijn de dell dimension e520
Ik ben van plan om de videokaart de vervange naar een MSI GT 630,2GB
Alleen moet ik dan ook me voeding veranderen
Want ik heb nu 230 watt voeding

Maar nu is mijn vraag hoe veel watt voeding heb ik nodig
Als ik mijn video kaart wil vervange naar een MSI GT 630,2GB ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het is lastig om goede gegevens over stroomverbruik van die videokaart te krijgen, maar wat ik wel zie is dat de Dimension E520 geen echte grafische kaart heeft, alleen maar een geïntegreerde grafische chip. Omdat je in dit geval een component toevoegt, in plaats van verwisseld, is de kans erg groot dat je meer stroom nodig hebt. MSI stelt dat de minimum vereisten voor je nieuwe kaart 350 Watt is, en gezien de prijzen van voedingen kun je beter wat te veel kracht dan te weinig hebben.

Bijgevoegd is een link naar Hardware.info, een erg gewaardeerde vergelijkingssite voor computeronderdelen. De link verwijst naar voedingen, gesorteerd op prijs. Zoals je ziet kun je voor €20 diverse voedingen van tussen de 300 en 500 Watt krijgen.