Wat is het verschil tussen Samsung 840 series 250GB SSD schijf en Samsung 840 series 256GB Pro SSD schijf?

Wat is het verschil berhalve de geheugen dan want voor PRO betaal je 40 euro meer maar wat is het verschil tussen normale en PRO ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het verschil zit hem in de lees/schrijfsnelheid van de twee schijven;

256GB 2.5-inch SSD 840 Pro Series:
Sequential Read Speed Up to 540MB/s
Sequential Write Speed Up to 520MB/s
Random Read Speed Up to 100K IOPS
Random Write Speed Up to 90K IOPS

250GB 2.5-inch SSD 840 Series:
Sequential Read Speed Up to 530MB/s
Sequential Write Speed Up to 240MB/s
Random Read Speed Up to 95K IOPS
Random Write Speed Up to 44K IOPS
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De 840 Pro series hebben een hogere schrijfsnelheid dan de 'gewone' 840's
een 840 schrijft met ~351 MB/sec en de PRO series met ~553MB/sec
Qua leessnelheid zijn ze gelijk, en het scheelt een klein beetje in de capaciteit 250GB/256GB