Hoe sluit je een thin client aan?

Kun je thin client aansluiten op een normaal PC systeem of moet het een server OS zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Het beste antwoord

Een thin client werkt binnen de server-client afspraken. Hierdoor is een server OS het handigste. Maar sommige PC OS kan ook een server voor een thin client draaien.
Als wij bijvoorbeeld Remote desktop Services nemen. Deze is niet beschikbaar voor de Home versie van windows, maar wel voor de professional of beter versies.

Mocht het om een andere Linux, Mac of ander client OS gaat laat het weten en dan vul ik mijn antwoord aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan. Windows is een Multi-User, Multi proces OS.