waarom ziet mijn computer geen thm bestanden als ik mijn GoPro Hero3 er op aan sluit?

op een vriend zijn laptop kan ik wel de thm bestanden verwijderen maar op mijn eigen pc niet. dit betekend dat als ik die bestanden niet verwijder, mijn gopro op een gegeven moment vol zit en hij vast loopt... dit is niet de bedoeling

graag iemand die mij kan helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat de thm bestanden zogenaamde verborgen/hidden bestanden zijn.
Als je onder mapoties je verborgen bestanden laat weergeven, zul je ze zien en kun je ze verwijderen.