als je geen cd ingang hebt bij je laptop kan je dan wel sims spelen ? En dan heb ik het niet over de gedownloade versie.

Ik kan dus geen cd-rom in mijn laptop kwijt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
9.9K

Antwoorden (6)

Zonder CD kan je niet de Sims spelen. Je hebt zowel voor de installatie als het spelen de CD nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt geen CD nodig voor De Sims, ik speel De Sims zonder CD.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In orginele variant heb je de CD altijd nodig...
criseyde
10 jaar geleden
Tenzij je via Origin de digitale versie hebt gekocht. Deze download je namelijk en speel je dus zonder CD.
Je kunt met een andere PC de gegevens op andere media kopiëren, zoals een USB-stick of een externe harde schijf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een spel moet vanaf de originele cd worden gespeeld, deze oplossing zal dus niet werken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@vdijken, het werkt bij mij gewoon zonder CD.
Je kunt the Sims 3 kopen op Steam, dat is volledig legaal en dan kun je het spelen zonder cd.
The Sims: http://store.steampowered.com/app/47890/
alle beschikbare uitbreidingen: http://store.steampowered.com/dlc/47890
10 jaar geleden
Je hebt de cd nodig om te installeren en te spelen.
Je kunt een externe cd/Dvd speler kopen en die aan je laptop hangen via een usb-poort. Heb je te weinig poorten moet je ook een usb-hub kopen.
Maar overtuig je eerst van de kracht van je laptop voordat je de speler koopt. Geen cd speler duidt meestal op een laptop met mindere kwaliteiten/mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoek een vriend / vriendin op met een CD/DVD speler , Kopieer de hele inhoud van het spel naar een USB stick .
Download Deamon tools hier : http://daemon-tools.nl.softonic.com/
Mount het bestand .
Spelen .
Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of zoek een computer waar wel een cd driver in zit. Kopieer de bestanden van de CD en zet deze om in een .iso file Daarna kopieer je die iso file naar een USB en zet je die op je laptop en instaleer je CloneDrive. Dit is een virtuele cd-driver. Dan met Conedrive de .iso openen en dan op Setup drukken. Na het instaleren even in de .iso file kijken naar de .exe file. Deze kopieer je naar de instalatiefolder (c://programfiles/etc.) en je kan het zonder CD spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zegt driver, maar een driver is een stuurprogramma, ik neem aan dat je drive bedoelt?