Mijn computer piept en loopt vast , wat is het probleem?

Zoals ik eerder al heb vermeld schakelt het scherm uit en begint de pc heel hard te piepen , tegen een constante toon , er zit geen luidspreker op mijn pc , op mijn vorige post zei iemand al dat het ligt aan de ventillator of is het iets anders?

Toegevoegd na 2 uur:
Het is de ventillator niet want die blijft werken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de ventilator blijft lopen kan ie ook piepen. Dus omdat ie het blijft doen zou het best daaraan kun liggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar het rare is dat eerst de pc uitschakelt voor een seconde en daarna terug opstart precies met constante toon , maar het scherm blijft uit , en de ventillator piepte niet , maar iets meer vanvoor in de pc en het rare is dat ik het toenstraks weer had , hem uitzetten en daarna terug aan en daarna bleef hij 3u opstaan zonder enig probleem

Antwoorden (1)

Het hangt van je moederbord af, maar meestal als je interne beeper constant piept is het heel zacht gezegd een slecht signaal. Het gaat dan vaak om een ernstige fout in de apparatuur. Ik zou er niet meer mee werken, in elk geval harde schijf uithalen als je dat kan, en dan naar een computerhulppunt. Die zijn er overal genoeg, je hebt ze voor het uitkiezen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb misschien het probleem gevonden , de pc wordt door meerdere gebruikt en mijn pa wou de kop telefoon insteken maar die was kapot en dat wist hij niet maar hij had nogal hard en ruw op het contact lopen te duwen en trekken en het kan zijn dat het van daar af een fout is gekomen , ondertussen heeft het geen probleem meer gegeven.