Welke printer kan ik gebruiken bij een laptop?

Het is een tweedehands laptop van HP windows 7.
En ik wil niet teveel geld uitgeven aan een printer, zo vaak gebruik ik het niet. Het is vooral voor thuisgebruik, brieven printen enz.

Toegevoegd na 23 uur:
Hoe kan ik de nieuwe printer als ik het aangeschaft heb, aansluiten op de printer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/922/printers/producten/#filter:Tcw9DsMgDAXgu3hm4K8pcIBsnTJWHRCxKioUIkAZGuXuNWmHLn7yJ_vtkMuMZYyYZnCwlviqwL445dLIfA0kq3_iFN8ITnDO-mHAW1zA0VJXDGNMDUsFt4NUQvbcfAJ3B8sv8DhYZ915ya3zYJSm3sHIK4XSdqCwXJyT0zTW_v4k_6vTJx_HBw

Het beste antwoord

In principe kan je elke printer er voor gebruiken die op een USB 2 poort aangesloten word. Een laptop is in principe gewoon een lichte(re) pc en kan op dat gebied veel aan.
Koop gewoon een printer die goed die voldoet aan jouw eisen en binnen jouw budget past. Een beetje laptop die windows 7 kan draaien trekt dit toch wel.

Toegevoegd na 3 minuten:
tip: Zoek op internet een printer waar de inktpatronen goed en betaalbaar zijn.
Meestal is de printer goedkoop en is een set inktpatronen schrikbarend duur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze printer heb ik gevonden op de Tweakers.net Pricewatch: http://tweakers.net/pricewatch/319673/epson-expression-home-xp-205.html.
Hij is betaalbaar, goed, mooi en snel.