ik heb films op mijn externe harde schijf staan en wil deze op mijn tv bekijken, kan dat via de wii??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ja, ik zelf heb ook een wii en ik zet films altijd op een usb stick, dan kruip ik lekker onder de dekentjes en ga ik kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks hmmm... maar ik heb die externe harde schijf via de USB aangesloten gehad maar zag niets op mijn WII menu staan... Kan ik ergens naar toe om de film te selecteren die ik wil zien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.tvjoost.nl/je-nintento-wii-als-mediaspeler Hele uitleg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hartstikke top!! dank je wel.. moet nu eerst ff de draadloze modem van telfort afwachten (duurt al 7 weken) dan kan ik met de wii het internet eindelijk op :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem, succes er mee!
je kan het inderdaad met een USB stick doen, maar raad je niet aan om met een DVD te gaan kijken, zo beschadig je de lens van de WII, bij mij overkomen.