Kan deze PC Skyrim aan?

De specs van de PC zijn:

AMD FM2 A10-6800K Quad Core 4,1GHz
8GB DDR3 RAM
500 GB SataIII Harddrive
Nvidia GTX660 2GB

Kan ik Skyrim op high, med of low spelen? Ik heb deze PC nog niet, dus canyourunit.com is geen optie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je zal hem waarschijnlijk op medium/high kunnen spelen. Net wat je fijner vindt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ultra High settings, met ongeveer 10 graphics mods. Dat kan mijn PC tenminste met gemak aan, en de jouwe is zeker beter.