Kan ik met deze pc spellen op hoge kwaliteit en met hoge fps spelen?

Het gaat hierom (http://www.bcc.nl/acer-mc605.html#technical-specifications-table). Zou ik hiermee spellen zoals BF4, FarCry 3, Crysis 3 COD enzo spelen met hoge fps? Als dat niet zo is zou je dan een andere pc kunnen zoeken of samen kunnen stellen? Mijn budget is 1000 en dan moet er ook een monitor bij zitten, een muis en toetsenbord heb ik zelf wel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat sowieso een goede computer is, is een Apple computer. Als je budget toch 1000 is, kan je kijken naar een Macintosch computer. Even surfen en het lukt wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dude Cawe, het is om te gamen. Dan koop je echt geen Apple. Als je er niets van weet, geef dan geen verkeerde raad. Ik heb niets tegen het merk Apple maar het is veel te duur voor welke hardware je krijgt. Kan je evengoed gewoon zelf een samenstellen.. Antwoord op vraag: ja ziet er goed uit. Degelijke processor, videokaart en ram geheugen. Zal wel lukken :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Edit: het enige dat ik zou aanpassen is je RAM geheugen van 6gB naar 8gB. In euro's zal dit bijna niets schelen ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iMacs met een Mac Pro is erg goed, maar daar zit natuurlijk ook een prijskaartje aan. Als je toevallig €3000,- op straat vindt...

Antwoorden (2)

Nee deze pc is zeker niet geschikt om die spellen met hoge fps te spelen. De games die je noemt zijn momenteel de meest veeleisende games en daar heb je dus ook een dure videokaart voor nodig. Bekijk eens de "Best Buy" artikelen van tweakers.net http://tweakers.net/reviews/3116/desktop-best-buy-guide-juli-2013.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze PC is daar inderdaad niet geschikt voor. Maar het budget dat je hebt, kun je een prima PC mee samenstellen. De Bestbuy-duide van tweakers is inderdaad wel aardig. Maar kijk ook naar het PC-Advies van Hardware.info:
http://nl.hardware.info/pcadvies/892/budget-game-pc---mei-2013

Gezien je budget zou ik de processor vervangen door een FX-8350, en dan het budget opvullen met de dikste kaart die je kan betalen:
http://nl.hardware.info/wensenlijst/488857/rajitsu/wensenlijst-17-07-2013-2118

Dan blijft er nog 50 Euro over, die je kan besteden aan de kosten voor de assemblage bij de webshop.

De populairste processoren in dit prijssegment zijn de FX-8350 en de i5-3570K of de i5 4670K. Kwa snelheid scheelt het niet veel, maar de FX-8350 is wel goedkoper en de moederborden ervoor ook. Dat bedrag zit weer in de grafische kaart, die het belangrijkst is in games. De CPU moet over het algemeen vooral je grafische kaart kunnen bijhouden, niets meer.

Verder heeft de FX8350 ook 8 cores, wat betekent dat kwa multitasking, deze het beter doet dan de i5. Wanneer je ooit iets wil doen met bestandsbewerking, zul je hier erg van profiteren. Verder zou het ook zomaar kunnen dat games in de nabije toekomst multi-threading beter gaan ondersteunen (al wordt dat al jaren geroepen).

Toegevoegd na 14 minuten:
Als je naast de link van MaxICT klikt in de lijst, kun je de PC meteen bestellen. Wanneer je de assemblage niet zelf kan, kun je het door MaxICT zelf laten doen. DIe moet je op de site dan zelf even toevoegen. Is met 66 Euro helaas wel een stuk prijziger dan bij andere winkels. Maar in totaal is dat het het goedkoopst, en zit je 16Euro over de 1000 heen (op het moment van schrijven).

Of misschien ken je iemand wel die het voor je kan doen? Het is overigens niet moeilijk. Wanneer je een beetje technisch bent is het zelf ook wel redelijk makkelijk te doen....