i7 met on-board video kaart intel HD4000 kan ik er een losse asus nvidia geforce gtx660 inbouwen?

ik heb deze

Processor

Turbo-frequentie (max)
3.9 GHz

Processor aantal threads

Processorfamilie
Nee

Processor-kloksnelheid
3400 MHz

Processorfamilie
Intel Core i7

Aantal processorkernen

Processormodel
i7-3770

Grafische processor familie
Nee

Maximum resolutie
Nee

Grafische processor
Nee

Processor kloksnelheid
3.4 GHz

en deze

Grafisch

Discreet grafische adapter-model
Nee

On-board graphics adapter model
Intel HD Graphics 4000

is dit mogelijk? en wat betekent on-board en wat betekent Discreet grafische adapter-model
en er staat bij mij: Nee

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb ooit een oude videokaart erin willen doen, toen ik hem aan deed begon hij piep geluid te maken en gaf geen beeld, kan iemand mij uitleggen wat dit zou kunnen betekenen?

Toegevoegd na 1 uur:
Kan het ook zijn dat een on-board video kaart aan een processor vast zit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

On-board betekent dat je grafische kaart zit ingebouwd in je moederbord of CPU. Discreet grafische adapter weet ik niet.
Het zou mogelijk moeten zijn een nieuwe grafische kaart erin te steken waarbijnde nieuwe kaart de taak van de on-board overneemt. Probeer het eens weer als je de kaart nog hebt, luister hierbij zorgvuldig naar de piepjes. Deze piepjes komen waarschijnlijk uit de BIOS, en je kunt afhankelijk van je moederbord opzoeken wat het betekent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje wel voor de informatie. De on-board video kaart zit op de i7 vast, zou ik dan een nieuwe i7 moeten kopen of Zou het kunnen zijn dat mijn moederbord is beveiligd om geen losse videokaart te kunnen dragen. en zou het dan beteken dat ik een nieuwe moederbord moet aanschaffen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, je hoeft geen nieuwe CPU of moederbord te kopen :)
Als je een nieuwe grafische kaart erin steekt, zal de on-board grafische kaart gewoon niet meer gebruikt worden. Het is alleen even lastig om de PC duidelijk te maken dat hij je nieuwe grafische kaart moet gebruiken, dus hulp van iemand die er ervaring mee heeft kan handig zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met on-board grafische kaarten, omdat ik er nog nooit één heb gehad, of heb gebruikt, ik ga alleen maar af op wat ik eens heb gehoord. Dus als jij zegt dat het OS wel de juiste eruit pikt geloof ik je direct. Ik weet wel dat je op de gemiddelde grafische kaart wel twee monitoren kunt aansluiten, dus zonder de on-board te gebruiken. Ikzelf heb ook twee monitoren op één GPU.
Had je de stekker van de kabel naar je monitor in de grafische kaart gestoken? Welke kaart was dat? Als je on board video hebt, kun je zeker een andere erbij toevoegen, het heeft echter weinig zin en nut een oudere kaart te gebruiken.
Vergelijk de specificaties van beide kaarten op internet.... dan weet je gauw wat je kunt doen.