Kan ik een usb 3 externe harde schijf zonder voeding aansluiten op usb 1 poort?

Ik wil een nieuwe externe harde schijf kopen. Mijn pc is echter al oud en heeft alleen maar usb 1 aansluitingen. Nu is mijn vraag of het kan, bijvoorbeeld deze http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/TOSHIBA-Store-Basics-1-TB-externe-harde-schijf,10259,350585,623291.html?langId=-11

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het is maar de vraag of jouw oude pc die 1 tb kan lezen. Bovendien zal de gegevensuitwisseling zo traag zijn, dat je zult geloven dat de schijf regelt is. Heb je werkelijkheid een usb 1 aansluiting? Spaarboekje dan een beetje door en koop een betere pc.

Toegevoegd na 1 minuut:
Spaar zonder boekje