Waarom doet mijn laptopscherm het niet en geeft een extern beeldscherm strepen door het beeld?

Mijn laptop geeft helemaal geen beeld meer, wel backlight. Het externe scherm geeft wel beeld (opstartlogo en windowslogo) maar met strepen erdoor. Zodra Windows is geladen heb ik geen beeld meer... Iemand een idee hoe dit kan?

(mijn externe beeldscherm is sowieso in orde)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

ik ben bang dat uw videokaart er mee op is gehouden :-( wat u zou kunnen proberen is uw laptop open schroeven en de videokaart schoon maken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hm, zeg ten eerste vooral geen u :) Maar ik zal eens kijken, wie weet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt erop dat je videokaart het heeft begeven, als je geluk hebt zou er een andere in kunnen. maar bij de meeste laptops is de videokaart een onderdeel van het moederbord en is deze niet los te vervangen, enige opties zin dan of een nieuw moederbord kopen (relatief duur) of een andere laptop kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het enige antwoord, helaas hielp het allemaal niets.