Welke onderdelen moet ik nemen voor mijn game pc?

Ik wil zon 1000 euro uitgeven aan mn pc ik wil hem gebruiken om te gamen spellen zoals bf3 wil ik op redelijk hoge settings kunnen spelen. Een monitor moet bij de 1000 euro inbegrepen zijn een muis en toetsenbord heb ik zelf. Kan iemand iets samenstellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/gallery/396455?col_action=edit&wish_id=452214 Heb je nog +/- 200 euro over voor een scherm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met die link kom ik uit op je account geen lijst ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.laptopshop.nl/product/247359/category-185390-gaming-laptops/msi-ge70-0nd-267nl.html dat is wel een goede laptop alleen je moet opletten dat de laptop niet oververhit raakt dan kan je het op een verhoging zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Loeketje bedankt voor je reactie maar ik ben op zoek naar een pc, als je daar iets voor zou kunnen zoeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aangepast (had het getest maar was niet goed uitgelogd blijkbaar) http://tweakers.net/gallery/396455?wish_id=452214#tab:wenslijst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt tomaat ik vind het een mooie videokaart (3gb) maar ik zou de ram naar 8 veranderen en ik heb nog een vraag, kan ik hier alle nieuwere games goe op spelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb 8GB gekozen. En hier kan je zeker alle games op spelen, het meeste op ultra de allerzwaarste games op high.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iedereen bedankt voor zijn reactie maar is de pc die jij heb samengesteld tomaat, ook future proof? BF4 komt eind dit jaar en cod gohsts ook

Het beste antwoord

Je kan genoeg sites vinden waar je zelf je pc kan samenstellen, er zijn ook te veel mogelijkheden om je er nu zomaar eentje te geven. Ik zou je wel kunnen aanraden wat je minimaal nodig hebt. Voor een cpu (processor) zou ik niet lager gaan dan een intel i7 quad core ( qm in de naam), een videokaart van amd of nvidia met het liefst 2gb geheugen, kijk voor jou wensen (bf3) eens op een benchmarksite waarop ze bf3 testen op verschillende videokaarten. Ook zou ik minimaal 8gb ddr3 werkgeheugen nemen, hierbij maakt het merk niet echt uit. Koeling, moederboort en voeding moet je afstellen op je cpu en gpu. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bezoek de in de bron vermelde website eens.
Op het forum kun je laptop aankoopadvies vragen en/of hulp.