Als het modem van Tele2 ook wifi heeft, dan neem ik aan dat dit toch wel mogelijk is.
Indien je modem geen Wifi heeft kan je bij een computer winkel een Wireless access point downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een wireless accesspoint kan je niet downloaden. Wel kopen :)
koraal19
10 jaar geleden
ik denk dat die het wel heeft want mijn printer is WIFI verbonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Jordyrulez Goeiemogen ;-) Je heb helemaal gelijk. Hoe kom ik er bij dat je een AP kan downloaden??
Een accesspoint zal je inderdaad moeten kopen. @koraal19 Dan kan je je tablet ook verbinden met je Tele2 router, De netwerk naam en de bij behorende WPA2 inlog code staat meestal onder op je modem vermeld,