Wat is een goede Grafische kaart voor ongeveer 100 eur.

Weet je een goede grafische kaart voor rond de 100 eur.?

Toegevoegd na 6 uur:
Nog even wat extra, ik heb een: I5 750 pc, P55 moederbord, 4gb. ram en nu een ati HD4350, win 7 home premium 64 bit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Echt slechte kaarten zijn er niet voor de prijs, je moet er alleen opletten dat er niet een plasic ventialortje op zit die gaan gauw kapot en maken vaak lawaai. Dit is een leuke kaart € 87,50 Sapphire ATI RADEON HD 3850 AGP 512MB

Toegevoegd na 36 seconden:
Let trouwens wel even op het slot deze is AGP maar je computer moet het wel ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ook die kaart heeft een plastic fan. Zijn er wel kaarten die geen plastic fan hebben? Er zijn in de PC-wereld geen andere fans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had, ik niet gezien, maar di zijn er zeker wel, en anders neem je pasiefgekoeld. Bestaat volgens mij ook voor deze kaart.
Sapphire Radeon HD 5750 1GB let op dit is een PCI-e kaart je moet natuurlijk wel zon slot hebben, tevens is dit een Dual Slot kaart dat houd in dat die de ruimte in neemt van twee kaarten. Dit is een echte game kaart! Tevens bevat de kaart DirectX11!

Toegevoegd na 2 minuten:
Let op: Plastic fan, maar wat maakt het uit, het is een goede kaart! En daar gaat het om!

Toegevoegd na 14 uur:
Windows 7 Ready
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou in principe altijd voor een nvidia kaart gaan is mijn tip
capthavoc
14 jaar geleden
De winnaar volgens Computer Totaal van november 2009 is de Sapphire Vapor-X HD 4850.