Mijn aanknop van mijn yarvik tab411 is kapot. Hoe krijg ik hem weer aan.?

van Mijn aanknopje is het eerste dingetje waar je op moet drukken is stuk. Der af zeg maar. Weet iemand hoe ik hem aankrijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat bij het aansluiten van de oplaadkabel het apparaat ook niet aan?

Antwoorden (1)

Meestal zit er een microswitch achter het knopje en kun je met een dun pennetje deze bedienen.