Kan ik Mijn ipad op een legale manier voorzien van meer geheugen?

Ik heb nu 16 gb

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, 5gb gratis ruimte van Apple's iCloud gebruiken, of ruimte kopen als je meer nodig hebt.
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is backup/cloud storage, dat verhoogd niet het geugen van de iPad. Dus nee, het kan niet.
paulus811
10 jaar geleden
Als iemand het over 'geheugen' heeft in relatie tot een iPad, kun je er rustig van uitgaan dat er. 'opslag' bedoeld wordt en niet intern geheugen.