Welke usb 3 drivers horen bij mijn acer aspire X3470?

Ik heb een externe hdd die ik aan de usb 3 poort van mijn pc hang,soms herkent hij de hdd niet, dan een paar keer stekker erin en eruit helpt wel,ik dacht slim te zijn om de drivers van win 7 te verwijderen,zodat ze bij een herstart opnieuw herkend zouden worden, dit gebeurde dus niet en nu is mijn usb 3 poort onbruikbaar, ik heb dit verhaal bij acer neer gelegd en ook hun kunnen me niet verder helpen, is er iemand met de zelfde pc die even kan kijken welke fabrikant erbij de usb3 drivers staat, dan kan ik ze van daar downloaden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als je werkelijk de drivers verwijderd hebt zijn deze wel te vinden op internet.
Ga als volgt te werk . Downloaden het programma "Easy driver" en installeer dit.
Laat het programma de computer scannen en het zal de ontbrekende driver vinden.
Download deze driver(s) en installeer deze. Dit werkt altijd en voorkomt veel ergernis.
Suggestie :
Zit er niet toevallig een kabelbreuk in het USB kabeltje wat je voor die externe HD gebruikt ? Anders kan je misschien eerder eens het met een ander kabeltje proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
USB wordt vanaf de chipset geregeld. Er is dus geen speciale driver voor, vandaar dat je hem ook niet vind. Het is gewoon een deel van de chipset driver.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij kan ook nog die pc openen en kijken welk moederbord erin ligt.
Er staat ( meestal) een typenummer op en daarop gaan zoeken.