mijn accu wil niet opladen wat moet ik doen ?

ik was gister voetbal aan het kijken op mijn laptop

hp pavilion sleekbook 14-b172ed en opeens viel hij uit dus ik dacht dat de batterij leeg was, ik stopte de lader erin en hij wou niet laden er staat heletijd bij batterij 0% beschikbaar (aan netstroom, accu word geladen ik heb hem de helenacht in de lader gestopt en hij blijf zo wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zitten de snoertjes er wel goed in !! Dus controleer alle stekkers! Een ander stop contact ! Zo niet :( een nieuwe accu .

Antwoorden (3)

Uw batterij er eens uithalen en de contacten eens afkuisen, het zou kunnen dat die geen contact meer maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je kan werken met de adapter aan en zonder batterij, dan zou ik idd antwoord 1 even proberen maar ik ben bang dat je een nieuwe accu nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste danielboyy20 dit probleem heb ik zelf ook gehad bij mij was het probleem dat er een kleine kabel is gebroken... Ik ben gewoon naar de mediamarkt geweest daar hebben ze van die accu's (gewoon een nieuwe kopen. Wel eentje die past ;-) )