waarom kan mijn computer sommige games niet afspelen?

Hallo,

Ik heb een packard bell Easynote LM85.
met 4GB DDR3 geheugen (waarvan 3,68 GB beschikbaar), een Intel core I5-480M processor met een kloksnelheid van 2.67 GHz, een Intel HD Graphics video kaart, een 64-bits besturingssysteem en 458GB vrije opslagruimte.

Hiermee kan ik een spel als Saints Row 2 of GTA 4 niet spelen.
Waar licht dit aan, is dit normaal en wat kan ik hier aan doen ?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Wat versta je onder 'niet spelen'? Heb je lag? Geeft hij een foutmelding? Zo ja, welke?
Start iets niet op? Met details kunnen we tot een oplossing komen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben het eens met RedBiertje, maar ja..

Als je laptop lag heeft, probeer de oplader aan te sluiten. Laptops presteren standaard slechter als ze op batterij lopen.

De specificaties van je laptop zijn nogal moeilijk te vinden, maar het lijkt niet op een game laptop. Ik denk dat, zelfs zonder enige informatie, we er al snel van uit kunnen gaan dat het grotendeels aan de videokaart ligt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2,67 GHz is niet al te hoog en als je ook niet de beste videokaart hebt dus een game zoals crysis 3 zou je niet kunnen spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de oorzaak kan zijn is dat je video kaart niet heel goed is.
dat betekend dat je sommige games niet kan spelen omdat het te mooi is gemaakt