Waarom is bij de Free Record Shop de Wii U maar €270,-?

De Wii U is bij Free Record Shop Zuidplein maar €270,-! Dat is €56,- goedkoper dan de prijs van de Wii U bij andere winkels (Game Mania, Bart Smit (ook beide op Zuidplein)). Hoe kan het nou zo goedkoop zijn en ligt er misschien een addertje onder het gras (stiekem al gebruikt, beschadigt in de doos). Ook zou ik graag willen weten of ze als ik de Wii U bij hun koop ze het uit het magazijn pakken of gewoon de doos in de winkel pakken uit het rek.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik was vergeten erbij te schrijven dat het gaat over de Wii U Premium Pack met Nintendo Land.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Er zijn verschillende versies van de Wii-U (bv. welk spel er bij zit), lijkt me dat het daarmee te maken heeft. Verder kan je er van uit gaan dat ongeacht of de doos in de winkel staat of niet, de inhoud altijd achter gesloten deuren zal staan ivm diefstal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De FR. Heeft waarschijnlijk een hele grote partij gekocht uit een over voorraad of faillissement . Dan koop je goedkoop, en berekent dat door. Als een Wii uit de winkel komt ook nieuw, heb je ook garantie, en is hij waarschijnlijk getest. In een dichte doos kan ook altijd wat mee wezen.!!!