Ik zoek een female to dual male splitter waar kan ik deze vinden?

Ik ben opzoek naar een single female to dual male splitter, zodat ik mijn speakers via de 3,5mm jack kan aansluiten op mijn beeldscherm en mijn computer. Graag sites of winkels waar ik deze kan kopen. Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

U zal wel bedoelen een 3,5 mm male (voor in de PC) naar 2x 3,5 mm female om uw speakers in te pluggen.
Die kan u zowat overal kopen.
http://www.allekabels.nl/jack-verloop/53/1039838/jack-splitter.html
http://www.allekabels.nl/Jack-Verloop/53/1096611/OORTELEFOON-SPLITTER.html
http://www.bax-shop.nl/jack-jack/hq-adapter-plug-3.5mm-stereo-steker-2x-3.5mm-stereo-kontra/product-details.html
http://www.bax-shop.nl/jack-jack/hq-3.5mm-stereo-plug-2x-3.5mm-stereo-sockets-0.2-m/product-details.html

En zo zijn er nog, gewoon zoeken op Google met als zoeksleutel:
3,5mm male splitter to 3,5mm female.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee deze bedoel ik niet dat is namelijk een male dual female splitter. Ik zoek een single female to dual male splitter, zodat je je 3,5mm kabeltje splitst in 2 3,5mm kabeltjes zodat je er eentje in de computer kan doen en eentje in het beeldscherm kan aansluiten. Anders moet je namelijk telkens het kabeltje wisselen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vrees dat u dat niet zal vinden, er zal maar één ding opzitten en dat is die zelf te maken, dat is vrij eenvoudig te doen als u een beetje kan solderen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar het nut niet van inzie.
Is dat beeldscherm ook aan uw PC aangesloten ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kabel in de computer is voor het geluid van de computer en de kabel in het beeldscherm is voor het geluid van de xbox via de hmdi kabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu begrijp ik het maar ik weet niet of dat een goed idee is want u koppelt de uitgang van uw PC rechtstreeks parallel op de uitgang van uw TV, ik vrees dat daar vodden van komen.
Daar u die beide toch niet gelijktijdig kan beluisteren zou u beter een box maken waar u kan omschakelen tss beide kanalen maar dat die toch elektrisch gescheiden blijven.
Ik heb daar een schema van gemaakt en zet het bij mijn antwoord.
Als u dit in een doosje bouwt kan u de TV en PC aansluiten met een 3,5mm stereo connector en uw headset in pluggen op dat doosje en luisteren naar het een os ander zonder dat die elkaar elektrisch beinvloeden.