Is deze Medion goed genoeg om minecraft op te spelen?

Ik wil een nieuwe computer kopen om minecraft op te spelen, het liefst op de hoogste resoluties. Ik heb een tijdje gezocht en vond toen deze:

Medion Akoya PC P5315F:
Processor: Intel Core i7
Besturingssysteem: Windows 8
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX660, 1,5 GB DDR5 videogeheugen
Ram: 8 GB DDR3
HDD: 1TB
SSD: 64 GB

Zou dit goed kunnen zijn?

Toegevoegd na 40 seconden:
Wat zijn jullie ervaringen trouwens met Medion?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (3)

Ik was laatst zelf ook opzoek naar een goeie computer om te gamen en ik zag deze toevallig ook staan. Hij is heel goed zeker met de 64GB Solid State Drive kan je programma's extra snel laden. Met deze computer kan je Crysis 3 vast wel aan en Battlefield 3 op Ultra settings. Ik denk dat je elke game aan kan die tot nu toe bestaat en meestal op de hoogste settings maar bij games zoals Crysis 3 op Medium/High settings. Dus of hij Minecraft aan kan...? Natuurlijk... Ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar Minecraft bestaat uit pixels en je hebt niet echt een goeie videokaart nodig om het te kunnen spelen. Ik zelf heb 120 Frames Per Second op mijn Acer laptop die maar 500 euro kostte. Dus die computer zal hem zeker aankunnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens, ik kies niet voor deze computer want de verzend tijd duurt heel lang en het merk is niet erg bekend. Mij lijkt de Acer Aspire Predator G3620 ook heel goed. hij heeft dan wel een kleinere SSD, maar meestal hebben PC's niet eens een SSD. Hier heb je een link: http://www.computerstore.nl/product/243973/acer-aspire-predator-g3620.html?utm_source=google&utm_medium=pla&utm_campaign=Desktops_QWERTY&utm_content=Acer_Aspire_Predator_G3620&ref=34544&ref=50735&gclid=CJGPv7aR-LUCFcHHtAodHW0Acw

Toegevoegd na 8 minuten:
De AMD Radeon HD 7870 is een betere videokaart dan de NVIDIA Geforce GTX 660, en ik heb er gameplay van gezien op Crysis 3 op de hoogste settings. Dus met die Acer kan je elke game waarschijnlijk op de hoogste settings aan. Maar als je alleen plant Minecraft erop te spelen dan raad ik je aan een I5 processor te kopen met een lagere videokaart. Het is een stuk goedkoper.

Toegevoegd na 14 minuten:
Dus tot slot, de Acer heeft betere Game ervaring, hij is de volgende werkdag in het huis, het merk is bekender en betrouwbaarder (Ik zeg niet dat Medion niet goed is), hij is even duur en je krijgt er zelfs gratis de game "Far Cry 3" bij. Het enige nadeel vergeleken de Medion is dat de SSD kleiner is dus dat je iets minder dingen snel kan opstarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een vergelijkbare computer, alleen zonder SSD. Ik kan minecraft op max fps zonder ook maar een beetje te laggen. Verder kan ik met die van mij far cry 3 en battlefield 3 op ultra runnen, dus minecraft is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn minecraft draait op een quadcore....en dan host ik nog een server ermee ook dus met een i7 zal dat geen probleem moeten zijn ;).